روزهای طلایی زندگی

یک مادر که تصمیم داره روزهای بهتری برای بچه ها بسازه. آدرس اینستاگرام @ghatareelm

روزهای طلایی زندگی

یک مادر که تصمیم داره روزهای بهتری برای بچه ها بسازه. آدرس اینستاگرام @ghatareelm

معجزه گریه

از آخرین باری که نوشتم روزهای خیلی سختی رو گذروندیم اما همه چیز خیلی سریع پیش رفت و جمعه هفته پیش برادر همسر همه ناملایمات رو پشت سر گذاشت و این دنیا رو ترک کرد. هفته گذشته هم با رعایت همه پروتکل ها مراسمش رو برگزار کردیم. 

قسمت بیخود همه این مراسم اینه که هرکسی که اومد به جای اینکه غمی برداره غم‌های خودش رو هم با جزییات تعریف میکرد!!! جالب بود که بیشتر مهمونها کسی رو داشتن که این بیماری رو گرفته بود و به بدترین شکل ممکن از دنیا رفته بود! 

دیگه نگم که چه حس مزخرفی تو این هفته به هممون دست داد. نمی‌دونم شاید اونا هم میخواستن با تعریف کردن باری از روی دوش خودشون بردارن. 

به هر حال این هفته هم گذشت و من تازه تو این چند روز حس کردم که چه بار روانی سنگینی رو دارم تحمل میکنم. بدترین فکرهای دنیا تو ذهنم میاد درباره خودم و بقیه عزیزانم. 

امروز سر یه موضوع بی ربط به شدت عصبانی شدم و به دل سیر گریه کردم. منم یه اخلاق بدی دارم که وقتی چیزی ناراحتم می‌کنه کل موضوعات ناراحت کننده زندگیم و شکستهام میان جلوی چشمم! البته بعدش احساس سبکی کردم و برای بار هزارم کسانی که مشکلات قدیمی‌تر رو بوجود آورده بودن بخشیدم. البته نمیتونم قول بدم دفعه بعد دوباره یادشون نیوفتم  

خلاصه که گریه واقعا هورمونهای بدن رو تنظیم می‌کنه. امیدوارم برای همه آدمها فقط سلامتی باشه و خیر.

امیدوارم خدا برادر همسر رو بیامرزه و روحش در آرامش باشه. خیلی خیلی دوسش داشتم‌ اونم همیشه به همسر می‌گفت اگه بفهمم از گل نازک تر بهش گفتی با من طرفی... همیشه هم حرفهای من رو گوش میکرد. برای عمل آخرش هم من راضیش کردم بره بیمارستان و برای ادامه درمانش.... چقدر سعی کردم بهش امید بدم ولی همش واهی بود... 

نظرات 2 + ارسال نظر
مرضیه سه‌شنبه 5 بهمن 1400 ساعت 09:03 http://Fear-hope.blogsky.com

خدا رحمت کنه برادر همسرت رو واقعا متاثر شدم حدود ۲ هفته قبل این پست رو خوندم اما اصلا امکان گذاشتن کامنت را نداشتم با گوشی و در شرایطی که بودم.
احساساتت رو کاملا درک می کنم فرناز جان از دست دادن عزیزی که انقدر دوستش داری خیلی سخته امیدوارم خدا به شما و همسر صبر بده از این به بعد شاهد روزهای خوب و اتفاقات خوب باشید در کنار هم مثل همیشه

ممنونم مرضیه جون امیدوارم برای شما هم اتفاقات خوبی رقم بخوره

شادی چهارشنبه 22 دی 1400 ساعت 09:49 http://setarehshadi.blogsky.com/

تسلیت می‌گم فرناز جان. چقدر زود بعد از تشخیص فوت شدن.روحشون شاد و یادشان گرامی.
براتون آرزوی صبر و آرامش دارم و امیدوارم بتونید غم هاتون رو پشت سر بگذارید. خوبی یا بدی زندگی اینه که در جریانه و باید هرجوریه ادامه بدیم.

ممنونم شادی جان، دقیقا همینطوره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد