روزهای طلایی زندگی

یک مادر که تصمیم داره روزهای بهتری برای بچه ها بسازه. آدرس اینستاگرام @ghatareelm

روزهای طلایی زندگی

یک مادر که تصمیم داره روزهای بهتری برای بچه ها بسازه. آدرس اینستاگرام @ghatareelm

سلام

من تصمیم دارم علم رو به زبان خیلی ساده و جالب برای بچه ها ارائه بدم. البته اینجا خیلی خودمونی و به صورت روزانه نویسی خواهد بود. خاطرات  خودم با بچه هام و تجربیاتم در زمینه کارآفرینی. من یک برند ثبت شده دارم به نام قطار علم کهسایت و اینستاگرام به همین اسم داره. 

خوشحال میشم نظراتتون رو بدونم

نظرات 3 + ارسال نظر

مرضیه چهارشنبه 13 شهریور 1398 ساعت 13:30 http://fear-hope.blogsky.com

چه جالب،
فرناز جون نمیدونستم تو چنین زمینه هایی هم فعالیت میکنی، احسنت به شما. حتما باید برم و سر بزنم و بیشتر آشنا بشم
برات آرزوی موفقیت دارم دوست قدیمی

مرسی عزیزم خوشحالم میکنی

لاندا دوشنبه 11 شهریور 1398 ساعت 09:38

به به. سلام سلام. چه ایده خوبی. پیج اینستاتونو دیدم. عالیه. البته که بیشتر باید توش گشت و گذار کنم. ولی خیلی ایده ی خوبیه. بسی ذوق کردم

ممنونم عزیزم لاندای مهربون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد