روزهای طلایی زندگی

یک مادر که تصمیم داره روزهای بهتری برای بچه ها بسازه. آدرس اینستاگرام @ghatareelm

روزهای طلایی زندگی

یک مادر که تصمیم داره روزهای بهتری برای بچه ها بسازه. آدرس اینستاگرام @ghatareelm

تاریخ

من هیچ وقت کتابهای تاریخی و درس تاریخ رو دوست نداشتم. اما پدرم عاشق تاریخ بود. تو خونه پدریم ۵ تا کتابخونه بزرگ هست که ۳ تاش پر از کتابهای تاریخیه. ولی من این شانس رو داشتم که پدرم خیلی وقتها کتابها رو که میخوند داستانهاش رو برامون تعریف میکرد. یعنی من بدون اینکه بخوام با تاریخ اونم به شکل شیرینی آشنا شدم. 

تو این روزا کمبود دونستن تاریخ رو در اکثریت مردم حس میکنم. فکر کنم اگر بیشتر تاریخ میخوندیم الان امیدوارتر بودیم.


سرشب سر قتل و تاراج داشت

سحرگه نه تن سر، نه سر تاج داشت 

نظرات 4 + ارسال نظر
سحر شنبه 2 آذر 1398 ساعت 19:11 http://roya-94.blogsky.com/

نه تنها تاریخ بلکه کاش بیشتر کتاب میخوندیم

ای کاش...

Marzi شنبه 2 آذر 1398 ساعت 00:05 http://rozegaremarzi.blogsky.com

سلام دوست من. خوبی؟ چه خبر؟

باهات موافقم. تاریخ میتونست درس شیرین و البته قابل عبرتی برامون باشه ولی نمیدونم چرا برامون تلخ و سختش کرده بودن.

سلام مرسی عزیزم تو چطوری؟
تاریخ رو کرده بودن یه درس حفظی زوری

مادرتنها پنج‌شنبه 30 آبان 1398 ساعت 09:40 https://miavivo.blogsky.com/

سلام. خیلی با این پستتون موافق بودم! کاش یکم بیشتر در مورد تاریخ کشورمون و کشورها مطالعه داشتیم.

کاشکی. انقدر که به نظرم این درس رو برامون تلخ کرده بودن در حالیکه چقدر میتونست شیرین باشه. البته دیر نیست

نامی پنج‌شنبه 30 آبان 1398 ساعت 09:08

چه بیت کوتاه اما پر مفهوم‌ و امیدوار کننده ای.
متشکرم

ممنون. باید امیدوار باشیم چون هیچ ظالمی پایدار نبوده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد