روزهای طلایی زندگی

یک مادر که تصمیم داره روزهای بهتری برای بچه ها بسازه. آدرس اینستاگرام @ghatareelm

روزهای طلایی زندگی

یک مادر که تصمیم داره روزهای بهتری برای بچه ها بسازه. آدرس اینستاگرام @ghatareelm

نمیدونم چرا نمینویسم!

خیلی خیلی کار دارم. ۳۰ دی نمایشگاهه و من به شدت درگیرم و البته پر از هیجان! حس خوبی نسبت به کارم دارم. چیزهایی که تو سرم بوده رو تا حدودی تبدیل به واقعیت کردم و حالا میخوام به نمایش بذارم. امیدوارم همه چیز خوب پیش بره. 

وقتی خدا کنارمونه چرا باید استرس داشته باشیم ؟ فکر کنم واژه هیجان بار مثبت بیشتری داشته باشه.

پارسال یه پرینتر جوهر افشان کانون خریدم و یه بار هم شارژش کردم و کل جوهرش تموم شد. بعدش دوباره پرینتهامو بیرون گرفتم چون اون شارژش راحت نبود. خلاصه هفت هشت ماهی بدون استفاده تو کمد بود. دیروز آوردمش تا دوباره بدم شارژ. زنگ زدم جایی که شارژ میکرد گفت چون چندماه استفاده نشده کلا هدش خرابه و باید پرینتر رو بندازی دور! از یه جای دیگه هم پرسیدم اونم همینو گفت. پرینتر رو میز بود و میخواستم ببرمش انباری که پسرم گفت نبر بذار من باهاش بازی کنم! گفتم خب بکن! پرینتر بیچاره حدود دو ساعت بدون انقطاع صفحه تست داد بیرون البته سفید چون کار نمیکرد. بعدم یه کاغذ توش گیر کرد. پسرم گریه کنان گفت یه کاغذ تو گلوش گیر کرده! بازش کردم و کاغذ رو درآوردم. دیدم کارتریجش درآوردنش راحته. آوردم بیرون و با یه دستمال کاغذی هدش رو تمیز کردم بعدم توی خود پرینتر رو تمیز کردم. در کمال تعجب وقتی دوباره روشنش کرد گفت مامان پرینت گرفت!! البته فقط رنگ آبی داره چون بقیه رنگاش تموم شده. یعنی پرینتر بیچاره خودشم باورش نمیشد راه بیوفته!!! کلی خوشحال شدم. البته پرینتهامو بیرون میگیرم ولی هفته دیگه میرم جوهر میخرم خودم شارژش میکنم ببینم چی میشه.

نظرات 8 + ارسال نظر
moritez شنبه 14 دی 1398 ساعت 22:20 http://yadhaokhatereha.blogsky.com

حتمن موفق خواهی شد

به وبلاگ منم سربزنید

موافق تبادل لینک هستی؟

ممنون حتما

مرضیه چهارشنبه 11 دی 1398 ساعت 12:00 http://fear-hope.blogsky.com

امیدوارم کارهای نمایشگاه به خوبی پیش بره، چقدر هدفمندی شما در زندگی رو دوست دارم
چه حس خوبی بوده پرینتره اونطوریکار کرده، وقتی امیدی بهش نبوده، برای منم موردای مشابهی پیش اومده و میدونم آدم چه ذوقی بهش دست میده

ممنونم عزیزم بچه ها که بزرگ میشن انگار یه چیزی تو زندگی آدم خالی میشه وقتش آزادتر میشه برای کارهای دیگه. آره کلی ذوق کردم

پیشاگ سه‌شنبه 10 دی 1398 ساعت 14:27 http://bojboji.blogfa.com/

چه خوب که پسرک باهاش بازی کرده
ببین تو پنجره devices and printers رو پرینتر فعاله سیسمت کلیک راست کن گزینه printing preferences رو بزن یه پنجره دیگه باز میشه که تو یکی از سربرگهاش گزینه head clining داره
اجراش باعث میشه هد دستگاهتون تمیز بشه
و کافیه ماهی یه بار یه صفحه رنگی پرینت بگیری این باعث میشه هد دستگاه خراب نشه

عزیزم ممنونم از راهنماییت حتما این کارو میکنم. من اطلاعاتم در زمینه پرینتر خیلی کمه نمیدونم چرا در مقابل پرینتر اصلا اعتماد به نفس ندارم همش فکر میکنم الان خراب میشه!

سارا سه‌شنبه 10 دی 1398 ساعت 13:19 http://naghashihayesara.blogsky.com

موفق باشی عزیزم
نمایشگاهت چی هست موضوعش

نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی. ممنونم عزیزم

Marzi دوشنبه 9 دی 1398 ساعت 15:49 http://rozegaremarzi.blogsky.com

سلام فرناز جون. خوبی؟ چه خبر؟ چه احوال؟
اوضاع کار و بار خوبه؟ خانواده خوبن؟
موفق باشی بانو جان

ممنونم عزیزم منم مشغول کارای نمایشگاه هستم

لاندا دوشنبه 9 دی 1398 ساعت 09:27

وای نمایشگاه. چه هیجان انگیز. خیلی موفق باشی
تو گلوش گیر کرده عشقه این پسرک
پرینتره در کمال ناامیدی کار کرد. خیلی حال میده، سورپرایز ویژه س

مرسی عزیزم آره واقعا سورپرایز ویژه بود

ترانه دوشنبه 9 دی 1398 ساعت 07:27 http://taraaaneh.blogsky.com

امیدوارم که کارهای نمایشگاه بخوبی پیش بره. حتما خیلی خوشحال شدی که پرینترت درست شد.

ممنونم عزیزم. خیلی خوشحال شدم حالا خودم میخوام شارژش کنم

Zari دوشنبه 9 دی 1398 ساعت 03:42 http://maneveshteh.Blog.ir

چه حالی میده اینجور وقت ها:))

آره خودمم خیلی کیف کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد