روزهای طلایی زندگی

یک مادر که تصمیم داره روزهای بهتری برای بچه ها بسازه. آدرس اینستاگرام @ghatareelm

روزهای طلایی زندگی

یک مادر که تصمیم داره روزهای بهتری برای بچه ها بسازه. آدرس اینستاگرام @ghatareelm

بالاخره نمایشگاه

بالاخره روز موعود رسید! امروز باید بریم غرفه رو بچینیم و از فردا تا جمعه نمایشگاه هستم. خب من همه تلاشم رو کردم و بقیه اش رو به خدا میسپرم.

امروز هم مدارس بخاطر برف تعطیله. اگر فردا هم تعطیل باشه خیلی راحتترم. 

نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی. خیابان حجاب کانون پرورش فکری کودکان، غرفه قطار علم

 اگه دوست داشتین بیاین خوشحال میشم...

نظرات 7 + ارسال نظر
لاندا دوشنبه 7 بهمن 1398 ساعت 08:11

خسته نباشی خانم. خوب بود نمایشگاه؟ حالا استراحت کن کلی بعد از این همه مدت که کار داشتی

مرسی عزیزم آره خداروشکر خوب بود. دیگه ذهنم آرامش نداره:مسخره

Marzi چهارشنبه 2 بهمن 1398 ساعت 16:51 http://rozegaremarzi.blogsky.com

سلام عزیزم. خوبی؟

سلام مرضیه جون ممنونم عزیزم

رهآ سه‌شنبه 1 بهمن 1398 ساعت 21:57 http://Ra-ha.blog.ir

موفق باشی.
همیشه دلم میخواست این نمایشگاه برم ولی دیر متوجه میشدم. ببینم فردا شرایطش دارم :) برای بچه ها (سه سال) هم محیط جالبی باید باشه، درسته؟

ممنونم. بیاین حتما من غرفه قطار علم هستم البته محصولاتم مربوط به گروه دبستانه ولی برای بچه های کوچولو کلی بازی هست که میتونن انجام بدن

مشاوره ارزان قیمت سه‌شنبه 1 بهمن 1398 ساعت 14:34

با سلام
روانشناس تلفنی
با یک دهم هزینه مشاوره حضوری
فقط ساعتی 15000 تومان
(فقط روابط بین همسران)
جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09105847568 تماس حاصل کنید.

ترانه یکشنبه 29 دی 1398 ساعت 19:18 http://taraaaneh.blogsky.com

مبارک باشه و خسته هم نباشی. اگر ایران بودم میومدم بهتر سر میزدم.

ممنونم. عزیزم کاشکی بودی

سارا یکشنبه 29 دی 1398 ساعت 10:26 http://naghashihayesara.blogsky.com

موفق باشی عزیزم و نتیجه زحماتت رو ببینی. اگه تهران بودم حتما میامدمدوست داشتی از غرفت عکس بگیر

ممنونم عزیزم برام دعا کن حتما عکس میگیرم

لاندا یکشنبه 29 دی 1398 ساعت 09:17

به به، به سلامتی. چه خوب که غرفه داری. کاش بتونم بیام یه سر. تا چه ساعتی هستین هر روز؟
جمعه چی؟

بیای خوشحالم میکنی لاندا جون از ۱۰ صبح تا ۸ شب. دوشنبه تا جمعه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد