روزهای طلایی زندگی

یک مادر که تصمیم داره روزهای بهتری برای بچه ها بسازه. آدرس اینستاگرام @ghatareelm

روزهای طلایی زندگی

یک مادر که تصمیم داره روزهای بهتری برای بچه ها بسازه. آدرس اینستاگرام @ghatareelm

فیلم عروسی

خیلی وقته ننوشتم و اعتراف میکنم که دلیلش فقط و فقط تنبلی هست! 

دیشب پسرم دلش خواست فیلم عروسیمون رو ببینه! دقیقا دخترم تو همین سن تقریبا هرروز این فیلم رو نگاه میکرد! فیلم در مقایسه با فیلمای الان خیلی ساده بود. کلی هم به قیافه هامون خندیدیم. چقدر لاغر و جوون بودیم! یه تعدادی فوت شدن یه تعدادی جدا شدن بعضی ها هم قهرن! خلاصه که جالب بود. 


یه فیلم مستند هست یه نام اسرار دریاچه که درباره تخت سلیمانه. خیلی دلم میخواد برم سینما ببینم ولی واقعا سانسهاش خیلی عجیبه! مثلا یکشنبه ساعت ۱ بعد از ظهر یا سه شنبه ساعت ۳ بعد از ظهر! خب کلا بگین نمیخوایم فیلم رو ببینین دیگه! این ساعتها چطور میشه رفت سینما آخه!! بیچاره سازندگانش که این همه زحمت کشیدن ولی نمیتونن نتیجه اش رو ببینن. 


اول این پست رو دیروز نوشتم از شنبه تا حالا بیشتر از بیست بار فیلم مراسم عقدمون رو دیدیم دیگه واقعا دارم دیوانه میشم نمیدونم چی داره که پسرم انقدر دوست داره

نظرات 2 + ارسال نظر
پیشاگ چهارشنبه 30 بهمن 1398 ساعت 14:24 http://bojboji.blogfa.com

ای جان چه پسری
شاید خوشش میاد بابا مامانشو میبنه تو اون لباسا

حتما من که خودم خسته شدم انقدر خودمو دیدم

لاندا دوشنبه 28 بهمن 1398 ساعت 16:09


جیگر پسرکو
چه حس جالبیه ها. یه کم آینده رو تصور کردم
تنبلی نکن پلیز. ما نوشته هاتو دوس داریم.


آره خیلی بامزه است با آهنگای قدیمی بعد به من میگن این آهنگا چیه گوش میدادین!! گفتم این خواننده جدیدای شماها اون موقعها بچه مدرسه ای بودن هنوز
لطف داری عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد