روزهای طلایی زندگی

یک مادر که تصمیم داره روزهای بهتری برای بچه ها بسازه. آدرس اینستاگرام @ghatareelm

روزهای طلایی زندگی

یک مادر که تصمیم داره روزهای بهتری برای بچه ها بسازه. آدرس اینستاگرام @ghatareelm

بعد از مدتها

واقعا هیچ دلیلی برای این همه ننوشتن ندارم. نمی‌دونم چرا هر دفعه میام بنویسم میگم بذار حالا بعداً!

یادم نیست آخرین بار کی نوشتم. زندگی در جریانه مشغول کار و درس هستیم. کار خودم و درس پسرک. عید هم تهران بودیم و البته هیچ کس رو هم ندیدیم. مامانم قبل از عید درگیر زونا شد و چقدر این بیماری سخت و طولانیه. هنوز هم کامل خوب نشده. دیگه اینکه یکی از همکارهای قدیمم بخاطر استرس تو محل کار و البته بیماری زمینه ای که داشته تو کما رفته و هیچ علامت حیاتی هم نداره. خیلی خیلی براش ناراحتم. همش حرفها و کارهاش میاد جلوی چشمم. امیدوارم به زودی خوب بشه. واقعا چقدر دنیا بی ارزشه فقط باید از هر لحظه اش لذت برد همین. 

من هم خیلی ذهنم رو آروم کردم و سعی میکنم چیزی رو سخت نگیرم و اول از همه خودم رو ببخشم تا بیخودی به خودم گیر ندم! 

همسر هم واکسن زد و یه ذره خیالمون راحت شد. امیدوارم به زودی دنیا مثل قبل بشه و بتونیم بریم مسافرت. یادش بخیر ما حتما اردیبهشت مسافرت می‌رفتیم ولی الان دوساله که از استان تهران اونورتر نرفتیم! 

تو این مدت مطالب زیادی درباره آموزش ریاضی به بچه ها درآوردم و استانداردهایی که تو دنیا اجرا میشه. عاشق ریاضیم من! و این خوندنها منو یاد قدیما انداخت که چقدر از ریاضی لذت می‌بردم. فکر کردم برم کتاب های ریاضی بگیرم و حل کنم و لذت ببرم. تو فکر طراحی دوتا محصول جدید هم هستم. وقتی محصولاتم رو برای فروش تو مغازه ها میفرستم کلی انرژی مثبت هم باهاشون میفرستم امیدوارم هرکس که میخره لذت ببره و راضی باشه. 

قول میدم زود به زود بیام بنویسم. اصلا نمی‌دونم کسی اینجا رو میخونه یا نه. 

راستی دنیا اومدن نینی خانوم لاندا هم مبارک امیدوارم خوشبخت و شاد و پرانرژی باشه.

نظرات 3 + ارسال نظر
پیشاگ چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 ساعت 09:41

خداروشکر که همسر واکسن زد . این استرس کرونا بیشتر از خود کرونا مردم رو نابود کرده
وای فرناز منم عاشق ریاضی بودم و هستم . چه کارای جالبی میکنی کاش بیشتر بگی اینجا

سایت و اینستاگرام هم به همین اسم دارم:
www.ghatareelm.com فرصت کردی بهم سر بزن حالا یه روز سر فرصت توضیح میدم

لاندا یکشنبه 12 اردیبهشت 1400 ساعت 21:56

مرسی فرناز جان
امیدوارم کارتون روز به روز رونق بیشتری بگیره

مرسی لاندا جونم

taraaaneh یکشنبه 12 اردیبهشت 1400 ساعت 01:33 http://taraaaneh.blogsky.com

چه خوب که همسرت واکسن زد. کاش همه بزودی واکسینه بشن.
منهم ریاضی خیلی دوست دارم.
این دوران قرنطیه اکثر پدر و مادرها رو معلم کرده.

کاشکی همه واکسن بزنن. آره واقعا همینطوره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد