روزهای طلایی زندگی

یک مادر که تصمیم داره روزهای بهتری برای بچه ها بسازه. آدرس اینستاگرام @ghatareelm

روزهای طلایی زندگی

یک مادر که تصمیم داره روزهای بهتری برای بچه ها بسازه. آدرس اینستاگرام @ghatareelm

حقوق بشر!

اتفاقی که برای افغانستان افتاده عمیقأ من رو متأثر کرده. البته که کاری نمیتونم بکنم ولی فکر میکنم واقعا این سازمانهای حقوق بشری چه کار مثبتی انجام میدن؟!!! برای ما، برای افغانستان، برای هر ملت مظلومی که حداقل توی این صدسال اخیر درگیر بی‌عدالتی بودن. واقعا کسانی که توی این سازمانها هستن یا کسایی که توی کشورهای پیشرفته نشستن و دم از حقوق بشر میزنن چه میفهمن از تمام روزها و شبها و ساعتهای سخت و غم انگیزی که تک تک آدم ها تو این قسمت از کره زمین دارن تجربه میکنن. 

پس عدالت کی قراره اجرا بشه؟ وقتی عمر گرانبهای ما تموم شد؟ 

کلی حرف تو دلم دارم که شاید نشه نوشتشون.....

نظرات 1 + ارسال نظر
ترانه یکشنبه 24 مرداد 1400 ساعت 08:16 http://taraaaneh.blogsky.com

طفلکها اونها روزگارشون از ما هم بدتره. مهاجرت میکنن ایران به امید زندگی بهتر. کاش مردم ایران باهاشون مهربون باشن.

آره خیلی. من اون قدیم‌ها اصلا دوست نداشتم افغانیها رو تو ایران ببینم ولی الان کاملا درکشون میکنم و حس نزدیکی دارم بهشون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد