روزهای طلایی زندگی

یک مادر که تصمیم داره روزهای بهتری برای بچه ها بسازه. آدرس اینستاگرام @ghatareelm

روزهای طلایی زندگی

یک مادر که تصمیم داره روزهای بهتری برای بچه ها بسازه. آدرس اینستاگرام @ghatareelm

سیب زمینی سرخ کرده

نمیدونم چطوریه که سیب زمینی سرخ کرده هرچقدر هم زیاد باشه بازم کم میاد 

موسیقی

یکی از لذت بخش ترین کارهای دنیا گوش دادن به آهنگهاییه که دوران نوجوانی و اوایل جوانی گوش میکردم. خودم رو تصور میکنم که چقدر بی خیال بودم و روحم هرجا که دلش میخواست پرواز میکرد... انگار اون حس با اون آهنگ مونده و دوباره بهم منتقل میشه

سلام

من تصمیم دارم علم رو به زبان خیلی ساده و جالب برای بچه ها ارائه بدم. البته اینجا خیلی خودمونی و به صورت روزانه نویسی خواهد بود. خاطرات  خودم با بچه هام و تجربیاتم در زمینه کارآفرینی. من یک برند ثبت شده دارم به نام قطار علم کهسایت و اینستاگرام به همین اسم داره. 

خوشحال میشم نظراتتون رو بدونم