روزهای طلایی زندگی

یک مادر که تصمیم داره روزهای بهتری برای بچه ها بسازه. آدرس اینستاگرام @ghatareelm

روزهای طلایی زندگی

یک مادر که تصمیم داره روزهای بهتری برای بچه ها بسازه. آدرس اینستاگرام @ghatareelm

احساسات متلاطم و دوگانه

الان حدود یکسال و نیمه که منتظرم موضوعی اتفاق بیوفته اما تا حالا کش پیدا کرده و نشده. من هم تو موقعیتی هستم که هیچ کاری نمیتونم بکنم و این بیشتر اذیتم میکنه چون کلا اینجوریم که سعی میکنم هر مشکلی رو حل کنم ولی این دفعه شرایط جوریه که حتی خیلی نظر هم نمیتونم بدم!! خلاصه که احساسات بالا پایین عجیبی رو دارم تجربه میکنم. گاهی همه چیز رو به خدا میسپرم و آرامش دارم گاهی هم از پیدا شدن موانع جدید لجم درمیاد و اعصابم خورد میشه و کلی غصه میخورم. همسرم هم تقریبا شرایطش مثل منه البته در ظاهر آرومتر. حالا تو این ماجرا شخصی هست که منافعش دقیقا مخالف منافع ماست و شرایط هم جوریه که باید در کمال صلح و صفا باهاش ارتباط داشته باشیم و بگیم و بخندیم!!! 

تجربه به من نشون داده که موقعیت‌های پرچالش زندگی و مشکلات وقتی پیش میان تا زمانی هستن که ما اون درسی که باید رو ازشون بگیریم. شاید تو این ماجرا هم من باید صبر کردن رو یادبگیدم، چیزی که هیچ وقت نداشتم!!!

اما تو این ماجرا من احساس میکنم که خودخواه شدم یعنی الان فقط به فکر منافع خودم و خانواده ام هستم نه هیچ کس دیگه ای و هرکسی که حدس می‌زنم میخواد تو کار مانع ایجاد کنه حس دشمنی و کینه بهش پیدا کردم. خلاصه که احساسات خوبی رو تجربه نمیکنم. شاید گذشت زمان مسائل رو تا حدودی حل کنه، فقط امیدوارم آرامشم رو هرچه زودتر بدست بیارم.