روزهای طلایی زندگی

یک مادر که تصمیم داره روزهای بهتری برای بچه ها بسازه. آدرس اینستاگرام @ghatareelm

روزهای طلایی زندگی

یک مادر که تصمیم داره روزهای بهتری برای بچه ها بسازه. آدرس اینستاگرام @ghatareelm

سال مادر همسر

امروز سال مادر همسرمه. واقعا جای خالیش رو از نزدیک حس میکنم. نگاه مهربونش و حرفهای با محبتش. 

اینکه آدم مادر خوب و دوست داشتنی برای بچه هاش باشه کاملا طبیعیه ولی اینکه بتونه برای عروس و دامادش هم مادر باشه واقعا هنر میخواد. مادر همسر هم برای من بیشتر مثل یک مادربزرگ مهربون بود. 

اعتراف میکنم که اوایل ازدواج از بعضی حرفهاش ناراحت می‌شدم و با خودم چه فکرهایی که نمی‌کردم ولی با گذشت زمان متوجه شدم هیچ منظوری پشت اون حرفها نبوده و بیشتر وقتها هم حق با ایشون بوده نه با من و در واقع این من بودم که داشتم اشتباه میکردم. 

همسر من اختلاف سنی زیادی با خواهر و برادرهاش داره، در واقع رو حساب اینکه دختر بشه بچه دار شده بودن که اون هم پسر شده بود! یکبار مامانش بهم گفت بهتر که پسر شد چون الان هم یه دختر دارم و هم یه پسر  

امیدوارم روحش در آرامش باشه ....

نظرات 2 + ارسال نظر
پیشاگ پنج‌شنبه 4 شهریور 1400 ساعت 10:06

خدا رحمتشون کنه و روحشون در ارامش باشه

ممنونم پیشاگ جون خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنه

Baran چهارشنبه 3 شهریور 1400 ساعت 08:11

با سلام و صبر و سلامتی برای بازماندگان؛
روح شون شاد.وقرین رحمت الهی
چه حس خوبی تو جمله شون بود وهست
خدا شما رو به اتفاق همه ی عزیزان عزیزتون،سلامت و شاد ؛حافظ و نگهدار باشه

ممنونم از محبتتون، همینطور برای شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد