روزهای طلایی زندگی

یک مادر که تصمیم داره روزهای بهتری برای بچه ها بسازه. آدرس اینستاگرام @ghatareelm

روزهای طلایی زندگی

یک مادر که تصمیم داره روزهای بهتری برای بچه ها بسازه. آدرس اینستاگرام @ghatareelm

رویاهای قدیمی

چندتا از آهنگهایی که تو دوران دبیرستان گوش میکردم رو دانلود کردم و گوش میدم، اون وقتها موقع درس خوندن حتما ضبط روشن بود بعضی وقتها هم چشمهامو میبستم و میرقصیدم و به روزهای روشن آینده و چیزهایی که دلم میخواست بهشون برسم فکر می‌کردم... الان هم همون حسهای زیبا وقتی این آهنگها رو گوش میدم سراغم میاد.... به اون موقع خودم فکر میکنم، اگه فرناز ۱۶ ساله میدونست که قراره تو ۴۴ سالگی اینجا باشه با این شرایط چه حسی داشت ... مهمتر از همه رشته تحصیلیمه که اون موقع بزرگترین آرزوم بود، هنوزم وقتی بهش فکر میکنم قند تو دلم آب میشه! (انقدر که برای رسیدن بهش تلاش کردم!) یه چیزهایی که الان دارم یا ندارم خیلی با آرزوهام نمی‌خونه و یه چیزهاییش هم خیلی قشنگتر اتفاق افتادن ... در هر حال خداروشکر میکنم که همیشه کنارم بوده و اگر زمین خوردم دستم رو گرفته یا اگر راه اشتباهی میخواستم برم به روشهای مختلف جلومو گرفته... 

فقط حیف که بابای مهربونم دیگه پیشم نیست تا گاه و بیگاه بیاد بغلم کنه و بگه خوشگل بابا کیه....

نظرات 5 + ارسال نظر
شادی جمعه 5 آذر 1400 ساعت 10:22 http://shadi58.blogfa.com/

سلام..منم تو دهه ی 40 سالگیم.
خیلی به گذشته و حس اون وقتها فکر می کنم.اما انگار هنوز به آرزوهام نرسیدم

امیدوارم به همشون برسی هنوز خیلی وقت هست

پیشاگ سه‌شنبه 23 شهریور 1400 ساعت 11:38

عزززیزم
امیدوارم خدا پدر نازنینت رو رحمت کنه و روحش شاد باشه

ممنونم پیشاگ جونم

شادی یکشنبه 21 شهریور 1400 ساعت 14:21 http://setarehshadi.blogsky.com/

واقعا آهنگ‌ها خاطرات رو زنده می‌کنن. منم بعضی روزها به یاد ظهرهای جمعه دوران نوجوانی در خانه پدری، آهنگ‌های هایده و شجریان رو با صدای بلند گوش می‌کنم. پدر من خیلی اهل موسیقی بود و همیشه روزهای جمعه که خونه بود صدای موسیقی‌های مختلف از جمله ویلن دلنشین استاد یاحقی و یا تصنیف‌های زیبای استاد بنان و آواز استاد شجریان گوش اهالی خونه رو می‌نواخت.

چقدر باید خدا رو شکر کرد بخاطر داشتن همچین پدر و مادرهایی

ترانه دوشنبه 15 شهریور 1400 ساعت 19:51 http://taraaaneh.blogsky.com

چه خوب که با آرزوهای قشنگت رسیدی

روان پدر عزیزت شاد و خاطراتش گرامی

ممنونم ترانه جون

beny20 دوشنبه 15 شهریور 1400 ساعت 19:50 http://beny20.blogsky.com

با این سبک نوین درس خوندنت
مشخصه خیلی علاقه به کتاب داشتی

فکرشو کن
با آهنگ شادمهر
فرمول های فیزیک حل کنی !

با آهنگه پاشایی
در حالی که داری گریه میکنی
شیمی حل کنی !

و با آهنگه اندی
خوشگل ها باهات برقصن ،
وقتی کمرو داری قر میدی
دینی بخونی !!!

البته اون موقع این آهنگها نبود بعد هم بیشتر خارجی گوش میکردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد