روزهای طلایی زندگی

یک مادر که تصمیم داره روزهای بهتری برای بچه ها بسازه. آدرس اینستاگرام @ghatareelm

روزهای طلایی زندگی

یک مادر که تصمیم داره روزهای بهتری برای بچه ها بسازه. آدرس اینستاگرام @ghatareelm

امید

شروع کردن و راه انداختن یک کار جدید خیلی خیلی خیلی سخته. من این سختی رو دارم با تمام وجودم حس میکنم. روزهایی که به خودم میگم واقعا تا کجا میتونم جلو برم. روزهایی که دلم میخواد هرکاری تا الان کردم رو آتیش بزنم و از همه فکر وخیالها راحت شم. ولی در نهایت صدایی بهم میگه برو جلو یا کور سویی یه گوشه ای پیدا میشه و یه قسمت کوچیکی از راه رو روشن میکنه و من بازم جلو میرم....

نظرات 2 + ارسال نظر
Marzi جمعه 29 شهریور 1398 ساعت 23:23 http://rozegaremarzi.blogsky.com

ان شالله موفق میشی. با روحیه ای که داری حتما موفق میشی

ممنونم عزیزم امیدوارم تو هم همیشه موفق باشی

لاندا دوشنبه 11 شهریور 1398 ساعت 09:39

چه خوبه که ناامیدی ها رو نبینی و جلو بری. همیشه موفقیت ها از همین جاها شروع شدن. از همین لحظه هایی که تو اوج ناامیدی دوباره از زمین بلند میشیم. خیلی موفق باشی

آره واقعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد