روزهای طلایی زندگی

یک مادر که تصمیم داره روزهای بهتری برای بچه ها بسازه. آدرس اینستاگرام @ghatareelm

روزهای طلایی زندگی

یک مادر که تصمیم داره روزهای بهتری برای بچه ها بسازه. آدرس اینستاگرام @ghatareelm

برنامه ریزی

تازه از مسافرت برگشتیم و حس و حال انجام هیچ کاری رو ندارم. فقط خونه رو مرتب و تمیز کردم بلکه ذهنم هم آرامش پیدا کنه. بعد هم نشستم اهداف و برنامه هام رو (برای بار چندم) نوشتم. سعی کردم واقع بینانه تر بهشون نگاه کنم و قدمهام رو شمرده تر و کوتاه تر بنویسم. یک قسمت هم بهش اضافه کردم اونم خصوصیات شخصیتی که به نظرم دارم و داشتنشون زیاد خوب نیست مثلا اینکه خیلی صبور نیستم. همرو لیست کردم و راههای کم کردن و از بین بردنشون رو هم نوشتم. 

البته کماکان حوصله و انرژی ندارم اما در عوض برنامه برای روزهای آتی دارم 

نظرات 2 + ارسال نظر
Marzi جمعه 29 شهریور 1398 ساعت 23:19 http://rozegaremarzi.blogsky.com

منم همیشه کارامو لیست میکنم.
خیلی خوبه اینطوری. آدم ذهنش منظم و دسته بندی میشه. حتی اگر انجامشون نده.

دقیقا

ان شا ء الله به همه برنامه هاتون سر موقع برسید

بلاگ اسکای هم جای خیلی خوبی برای نوشتن هست. من خیلی از سیستم های وبلاگ نویسی رو امتحان کردم.

حتما بیشتر بنویسید - من آدرس وبلاگتون رو به خبرنامه اضافه کردم و هر موقع به روز رسانی کنید متوجه میشم و میام سر میزنم.

لطف کردین. من هم به شما سر میزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد