روزهای طلایی زندگی

یک مادر که تصمیم داره روزهای بهتری برای بچه ها بسازه. آدرس اینستاگرام @ghatareelm

روزهای طلایی زندگی

یک مادر که تصمیم داره روزهای بهتری برای بچه ها بسازه. آدرس اینستاگرام @ghatareelm

آفتاب ظهر

قدیما که سرکار میرفتم مجبور بودم صبح زود که هوا هنوز درست و حسابی روشن نشده بود برم بیرون و عصر هم ساعت ۵ یا ۶ میرسیدم خونه. من عاشق آفتابم ولی تمام اون سالها خیلی نمیتونستم از آفتاب سر ظهر لذت ببرم. اما الان ۵ ساله که این گرما و نور لذت بخش بهم انرژی میده و هنوز برام تکراری نشده 

نظرات 5 + ارسال نظر
لاندا شنبه 30 شهریور 1398 ساعت 08:29

وای چقدر دل انگیز. منم خیلی دوس دارم. به نظرم برنامه ریزیت برای کار کردن یا نکردن خیلی خوب بوده.

مرسی لاندا جونم

Marzi جمعه 29 شهریور 1398 ساعت 23:11 http://rozegaremarzi.blogsky.com

سلام بانو جون. خوبی؟
خوشحالم تو وبلاگ نویسان می بینمت.
ببخش که زودتر نیومدم. نشد. شرمنده.
ایشالا اینجا و نوشتن برات حس های خوب بهمراه داشته باشه

ممنونم تو که دوست قدیمی وبلاگی منی

وقتی بعضی مثل شما از ساده ترین داشته های زندگی لذت می برند انقدر خوشحال میشم و رویم تاثیر می گذارد که نگو و نپرس!

منم همینطور. آرامش، سلامتی، آزادی اینها خیلی توی زندگی مهم هستند.

واقعا بزرگترین ثروت همینهاست

مرضیه پنج‌شنبه 28 شهریور 1398 ساعت 09:48 http://fear-hope.blogsky.com

منم عاشق آفتابم فرناز... واسه همینه که نزدیک فصل پاییز و یکی دو ماه اولش که کمتر آفتاب رو میبینم و هنوز عادت ندارم دچار افسردگی فصلی میشم... دیدن نور آفتاب برام از واجباته...

منم همینطوری میشم مخصوصا بارون میاد غم و غصه میاد تو دلم

سلام

خیلی ممنونم خانم فرناز که وبلاگم اومدید.

خواهش میکنم ممنون که وبلاگ من رو میخونین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد