روزهای طلایی زندگی

یک مادر که تصمیم داره روزهای بهتری برای بچه ها بسازه. آدرس اینستاگرام @ghatareelm

روزهای طلایی زندگی

یک مادر که تصمیم داره روزهای بهتری برای بچه ها بسازه. آدرس اینستاگرام @ghatareelm

اصفهان عزیزمن

این چند روز رفتیم سمت اصفهان. اصفهان عزیز و دوست داشتنی من ... اصفهان برای من یه شهر جادوییه پر از هنر و استعداد..‌‌. 

هیچ وقت از دیدن میدون نقش جهان سیر نمیشم. و اون لهجه شیرین مثل عسل اصفهانی ها   گاهی فکر میکنم چرا من یه دوست اصفهانی ندارم که هی بهش زنگ بزنم و به آهنگ حرف زدنش گوش کنم؟ 

خلاصه که همه جاهای دیدنی رو برای بار چندم دیدیم و کیف کردیم و بریونی خوردیم و بازم کیف کردیم ....و از همه قشنگتر هم کافی شاپ های محله جلفا بود. آخه انقدر یه خیابون دلبر میشه؟ 

نظرات 4 + ارسال نظر
Marzi سه‌شنبه 21 آبان 1398 ساعت 10:58 http://rozegaremarzi.blogsky.com

منم اصفهان رو خیلی دوست میدارم

پر از انرژی مثبته

ساناز پنج‌شنبه 2 آبان 1398 ساعت 17:06

کافی شاپ خانه هوانس یا همون ترنج هم رفتین؟اونم خیلی قشنگه.خانه دهدشتی ها هم خوبه سمت دروازه دولت.ولی کیفیت غذاییش متوسطه.جلفا عالیه.وای کلیسا وانک هم خیلی عالیه.موزه اش رو دیدین چه نازه؟میدون نقش جهانم که خودمونم ازش سیر نمیشیم هفته ای یه بار میریم

کافی شاپ ترنج نرفتم نمیدونستم کجاست ولی عاشق محله جلفا شدم چقدر کافی شاپ های خوشگل اونجا داره و موزه خود کلیسا هم خیلی دوست داشتتنی بود.

مرضیه چهارشنبه 1 آبان 1398 ساعت 14:41 http://fear-hope.blogsky.com

بدون اینکه قصد بی احترامی به هموطنهام رو داشته باشم اما متعجم از اینهمه عشق و علاقه ای که تو این پست نسبت به اصفهانیها داشتی، متاسفانه از شانس بد من و حتی دوست من، هر چی اصفهانی دیدیم آدمهای خوب و درستی نبودند و مدام حرف از اینور به اونور میبردند....
منم رفتم اصفهان و اتفاقا شهرش رو خیلی هم دوست داشتم اما برخوردهایی که اونجا از مردمش از هتل دار گرفته تا راننده تاکسی و... دیدم یا حتی سفر حجی که رفتم و اصفهانیهایی که هم کاروان بودند باز عقیده من رو تایید کرد متاسفانه....
اما امیدوارم بزودی زود چنین دوستی نصیبت بشه
عکسها رو دیدم و بسی لذت بردم،‌همیشه به گردش و مسافرت

عزیزم تو خودت چون خیلی مهربونی انتظار داری همه اونجوری باشن. البته هر شهری هم آدم خوب داره و هم بد. مثلا درباره ترکها ما یه فامیل داریم که کل خانواده رو بهم زده و یه آشنا هم داریم که محبتهایی که ازش دیدیم از کس دیگه ندیدیم. منظورم اینه که آدمها خوب یا بدن شاید نباید گردن شهرشون بندازیم. قربونت برم لطف داری منم همیشه از دیدن عکسای نیلای خوشگلم لذت میبرم

لاندا یکشنبه 28 مهر 1398 ساعت 11:43

اصفهان خیلی دلبره ولی من خیلی کم رفتم و خیلی کم وقت داشتم تو هر سفر. دوس دارم یه دل سیر برم اصفهان گردی

آره واقعا اصفهان هر قسمتش چند روز وقت میخواد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد