روزهای طلایی زندگی

یک مادر که تصمیم داره روزهای بهتری برای بچه ها بسازه. آدرس اینستاگرام @ghatareelm

روزهای طلایی زندگی

یک مادر که تصمیم داره روزهای بهتری برای بچه ها بسازه. آدرس اینستاگرام @ghatareelm

کویر مرنجاب

دیروز شال و کلاه کردیم و رفتیم سمت کویر مرنجاب. البته صبح یه مقدار دیر راه افتادیم و وقتی به نوش آباد رسیدیم تابلوی شهر زیر زمینی رو دیدیم و فکر کردیم اونجا رو هم بازدید کنیم.البته به نظرم اصلا شهر نبود و بیشتر پناهگاه خونگی بود. بعد هم نهار خوردیم و رفتیم سمت کویر. جاده خاکی خیلی باحالی بود. کویر واقعا باشکوهه. مسیر تا کاروانسرا حدود ۴۰ کیلومتره ولی چون خاکیه و سرعت کم خیلی طول میکشه. ماهم نزدیکای غروب به وسط راه رسیدیم که تپه های شنی نزدیک جاده بودن. همونجا نگه داشتیم و رفتیم وسط شنها. خیلی خیلی لذت بخش بود. هوا هم داشت سرد میشد. کفش و جوابمون رو درآوردیم و کلی توی شنها دویدیم و بازی کردیم. غروب زیبای خورشید رو تماشا کردیم و برگشتیم با کلی حس خوب...

نظرات 2 + ارسال نظر
Marzi سه‌شنبه 21 آبان 1398 ساعت 10:48 http://rozegaremarzi.blogsky.com

سلام دوست من. خوبی؟ خانواده خوبن؟
چه عالی. من عاشق سفرهای تفریحی یکی دو روزه ام. کوتاه و مختصر و مفید
یه سال وقتی داشتیم از مشهد میومدیم یاسوج هوا خوب بود تو کویر ساعتی موندیم و بدون کفش و جوراب رفتیم تو شن ها خیلی باحال و دلچسب بود. عکسشو هم دارم. تو اینستا گذاشتمش.
یادش بخیر ...

سلام مرضیه جون خیلی خوش اومدی دیدی چه کیفی داره عاشقش شدم

لاندا شنبه 18 آبان 1398 ساعت 10:38

عه چه جالب. تفریح یه روزه جالبیه. من فکر می کردم حتما شب هم باید موند.

بیشتریا میرفتن که شب بمونن. ستاره ها خیلی قشنگن اونجا ولی خب اکثرا چادر میزدن. دوتا کاروانسرا هم داره. به هرحال نزدیکه میشه شب هم نموند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد