روزهای طلایی زندگی

یک مادر که تصمیم داره روزهای بهتری برای بچه ها بسازه. آدرس اینستاگرام @ghatareelm

روزهای طلایی زندگی

یک مادر که تصمیم داره روزهای بهتری برای بچه ها بسازه. آدرس اینستاگرام @ghatareelm

آلودگی

نمی دونم چرا دست و دلم به نوشتن نمیره. آخر دی ماه نمایشگاه دارم و به شدت سرم شلوغه. امروز مجبور شدم برم بازار تهران. هوا هم خیلی آلوده بود. یعنی الان گیج گیجم! چرا مدارس رو تعطیل نمیکنن؟ 

چند روز پیش از دست یه نفر خیلی ناراحت شدم. البته سابقه داره و سالهاست ناراحتمون میکنه. تو دلم کلی حرص خوردم و از خدا خواستم همین حس رو اونم تجربه کنه. خلاصه که پر از انرژی منفی شده بودم. ولی شب موقع خواب سعی کردم ببخشمش و از خدا خواستم حرفای اون موقع رو نادیده بگیره. بعد خودم پر از حس خوب شدم. به نظرم بخشیدن قبل از هرچیزی برای خودمون خوبه

نظرات 5 + ارسال نظر
مرضیه چهارشنبه 4 دی 1398 ساعت 14:42 http://fear-hope.blogsky.com

بخشیدن یه وقتها حال خبوی به آدم میده،‌یه وقتها هم نه! من که بعضی آدمها رو تا ابد نمیتونم ببخشم و همینکه براشون نخوام که تاوان بدند خیلی هنر کردم! از دیدنشون فراریم و دوست دارم برای همیشه از زندگیم محو شن.
دعات مستجاب شد فرناز جان! یک هفته تمام تعطیلی مدارس! انقدر تعطیلی مدارس به خاطر آلودگی زیاد شده که از این به بعد اخبار باید روزهایی رو که مدرسه ها بازه اطلاع بده

آره راست میگی مرضیه جون یه کسایی رو واقعا نمیشه بخشید انقدر که کارایی که کردن بد بوده.
دقیقا وقتی مدرسه بازه باید اطلاع بدن الان دو هفته است تعطیله. کاش مادرهارو هم تعطیل میکردن بچه ها تنهایی تو خونه چیکار باید بکنن آخه

سارا جمعه 29 آذر 1398 ساعت 14:51 http://naghashihayesara.blogsky.com

فرناز عزیز، امیدوارم نمایشگاهت عالی برگزار شه، آدم‌های این مدلی ارزش ناراحتی ندارن من کلا رابطه م رو با اینجور افراد کم یا حذف میکنم، بهترین راه حل

ممنونم سارا جان. متاسفانه بخاطر رابطه فامیلی نزدیک نمیتونم قطع رابطه کنم

ترانه چهارشنبه 27 آذر 1398 ساعت 22:14

موافقم که بخشیدن حال آدم رو بهتر میکنه. ولی تماس نداشتن با این آدمها حال آدم رو از اونهم بهتر میکنه

آره البته ولی متاسفانه رابطه فامیلیمون یه جوریه که حتما باید باهاش رابطه داشته باشم

ملت بلاگ دوشنبه 25 آذر 1398 ساعت 20:41

سرویس وبلاگدهی ملت بلاگ برای ساخت وبلاگ رایگان فارسی برای حمایت از زبان شیرین پارسی در پهنای اینترنت پا به عرصه نهاد و امید بتوان گامی هر چند کوچک برای اثر بخشی زبان پارسی در جهانیان انجام داد.
آدرس: melatblog.i r

ملت بلاگ دوشنبه 25 آذر 1398 ساعت 20:41

سرویس وبلاگدهی ملت بلاگ برای ساخت وبلاگ رایگان فارسی برای حمایت از زبان شیرین پارسی در پهنای اینترنت پا به عرصه نهاد و امید بتوان گامی هر چند کوچک برای اثر بخشی زبان پارسی در جهانیان انجام داد.
آدرس: melatblog.i r

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد