روزهای طلایی زندگی

یک مادر که تصمیم داره روزهای بهتری برای بچه ها بسازه. آدرس اینستاگرام @ghatareelm

روزهای طلایی زندگی

یک مادر که تصمیم داره روزهای بهتری برای بچه ها بسازه. آدرس اینستاگرام @ghatareelm

روزهای تکراری

امشب وقتم آزادتر بود و تصمیم گرفتم وبلاگ بخونم. وبلاگ‌هایی که تا حالا نخونده بودم چقدر همه جا پر از غم شده. سایه مشکلات اقتصادی قشنگ تو زندگی همه مردم دیده میشه و حیف که بچه ها هم ناخودآگاه درگیرش میشن. 


منم دیگه کم کم یاد گرفتم چطوری کلاس اول دبستان رو درس بدم. هم من و هم پسرم روتین کار اومده دستمون. مشکلاتی که من درباره معلمشون فکر کرده بودم تو گروه کلاس خود معلمشون مطرح کرد البته من به کسی چیزی نگفته بودم. توضیحاتی داد که من مجاب شدم. و یه مقدار از خودم ناراحت شدم که چرا زود قضاوت کردم. دیگه اینکه پسرم هم شاگرد نمونه شد تو کلاسشون. معلمش پیغام داد که عکسشو بفرستم تا به عنوان نمونه معرفیش کنه و دیگه نگم که چقدر چقدر خوشحال شد. اصلا باورش نمیشد چون دخترم حسابی درسخونه و همیشه شاگرد ممتاز میشه و همش می‌گفت منم می‌خوام مثل خواهرم زرنگ باشم. از اون روز به بعد هم همش داره کلمات جدیدی رو که می‌تونه بنویسه رو وایت بوردش تمرین می‌کنه.این هم از معجزات تشویقه.

دیگه اینکه همش فکر میکنم باید یاد بگیرم و یاد بگیرم و یاد بگیرم. گاهی فکر میکنم تا روزی که مغزم کار کنه میخونم و یاد میگیرم ...

نظرات 5 + ارسال نظر
مرضیه شنبه 11 اردیبهشت 1400 ساعت 11:02 http://fear-hope.blogsky.com

سلام فرناز جان
امیدوارم خوب و خوش باشی
بعد مدتها خواستم به وبلاگ دوستان سر بزنم دیدم چندماهه ننوشتی، درسته تو اینستا دنبالت میکنم اما دلم خواست مطالبت رو اینجا هم بخونم، کاش بازم بنویسی، هرچند دنیای وبلاگ نویسی خیلی بی رونق شده این روزها. اینستاگرام جای همه چیو گرفته متاسفانه

سلام مرضیه جون فکر کنم حست بهم منتقل شد چون همین امروز نوشتم ♥️

پیشاگ دوشنبه 24 آذر 1399 ساعت 10:58

واقعا تشویق بچه ها معجزه میکنه و هیچ وقت هیچ وقت نباید مقایسه یا سرزنش بشن
حتی ما ادم بزرگا از مقایسه بدمون میاد چه برسه اونا

دقیقا

لاندا دوشنبه 24 آذر 1399 ساعت 09:45

خدا رو شکر که مشکلات برطرف شده و پسرک هم نمونه شده

ممنونم لاندا جون

taraaaneh دوشنبه 24 آذر 1399 ساعت 00:43 http://taraaaneh.blogsky.com

تبریک میگم موفقیت پسرت رو . معلومه که معلم خوبی بودی براش. خیلی از پدر و مادر ها این دوران از روی ناچاری معلم شدن
یاد گرفتن هم خوبه و همیشه چیزهای جدید برای یاد گرفتن هست.

ممنونم ترانه جون ♥️♥️

سید دوشنبه 24 آذر 1399 ساعت 00:06 https://txt4you.blogsky.com

سلام، خوب هستین؟
به وبلاگ شما اومدم و نگاهی به مطالب اون انداختم.
شما هم اگه دوست داشتین به وب من بیاین، خوشحال میشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد