روزهای طلایی زندگی

یک مادر که تصمیم داره روزهای بهتری برای بچه ها بسازه. آدرس اینستاگرام @ghatareelm

روزهای طلایی زندگی

یک مادر که تصمیم داره روزهای بهتری برای بچه ها بسازه. آدرس اینستاگرام @ghatareelm

امتحان با شادی در شاد!

دیروز پسرم اولین امتحان زندگیش رو داد. امتحان روخوانی فارسی اونم تو شاد بصورت آنلاین. خب کلاساشون آنلاین نبود و معلمشون همیشه فایل صوتی یا تصویری می‌فرستاد من اصلا بلد نبودم لایو بفرستم  دخترم بهمون یاد داد و این شد یه بازی جالب برای پسرم! یعنی کلا یادش رفت که امتحان داره، ذوق داشت که لایو بذاره! از ساعت ۱۰ صبح آنلاین بودیم تا نزدیکای ۱ که نوبت به ما رسید. اعتراف میکنم که به شدت نگران بودم البته چیزی نشون ندادم! متنی که معلمش گفت بخون یه شعر بود که حفظ بود دیگه نگم که با چه ادا و نمایشی خوند هیچی هم نمیتونستم بهش بگم چون لایو بود! خلاصه اینم از اولین امتحان آنلاین زندگی من !!!! البته به پسرم که خیلی خوش گذشت.

این پست رو دیروز بطور کامل نوشتم ولی نمی‌دونم چرا پرید و نصفه اومد حالا امروز با یه مقدار تغییر و خلاصه تر نوشتم!!

امتحانات دخترم هم شروع شده و من بیصبرانه منتظر تابستونم که بتونم بیشتر به کارهام برسم.

نظرات 1 + ارسال نظر
پیشاگ یکشنبه 2 خرداد 1400 ساعت 08:55

اخییییی مبارک باشه به سلامتی ایشالا موفقیت و سربلندیشو تو مقاطع بالاتر ببینی
فرناز دوتا از دوستام بچههاشون کللاس دوم هستن
مدرسه که تموم شد ظاهرا، اینام 5 شنبه جفتشون استوری گذاشتن راحت شدیم
حالا به نظرم شاید حمایتشون از بچه ها یکم غلط بوده ولی خوب امیدوارم زود زود کرونا بساطشو جمع کنه و بچه هام طفلیا یه نفس راحت بکشن

مرسی پیشاگ جونم. ببین الان بچه ها واقعا به حمایت تحصیلی نیاز دارن چون تو کلاس همه چیز هی تکرار میشه و از هم یاد میگیرن ولی الان نه. مخصوصا کلاس اول و دوم دبستان. دخترم که هشتمه اصلا به من کار نداشت. امیدوارم زودتر راحت بشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد